powered by Agones.gr - opap

Τρίτη 1 Ιουλίου 2014

Χρυσοχοϊδης στη "Δίκη": "Ουδέποτε πήγα στο Ντουμπάϊ - Επαχθές έγκλημα το εμπόριο ναρκωτικών"

Παρέμβαση στην τηλεοπτική "Δίκη στον Σκάϊ" έκανε ο πρώην ιδιοκτήτης-πρόεδρος του Διαγόρα Κώστας Χρυσοχοϊδης, ο οποίος φέρεται εμπλεκόμενος στην υπόθεση του πλοίου που μετέφερε δύο τόνους ηρωϊνης.
"Μένω έκπληκτος με τη δημοσιοποίηση του ονόματός μου", είπε ο κ.Χρυσοχοϊδης και αρνήθηκε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο την εμπλοκή του στην υπόθεση. "Ουδέποτε έχω πάει στο Ντουμπάϊ και έχω συναντηθεί μόνο μία φορά με τους ανθρώπους που είχαν σχέση με το δεξαμενόπλοιο. Ο συνεταίρος μου έκανε κάποιες ενέργειες χωρίς να έχω ενημέρωση. Η μόνη δραστηριότητα της εταιρείας μου είναι η μεταφορά πετρελαιοειδών. Θεωρώ κορυφαίο έγκλημα την εμπορία ναρκωτικών. Είναι το πλέον επαχθές και στρέφεται κατά της κοινωνίας", τόνισε.

Ο κ.Χρυσοχοϊδης μίλησε και για την υπόθεση των στημένων αγώνων όπου είναι κακουργηματικά κατηγορούμενος, λέγοντας: "Δεν ξέρω να παίζω ούτε ΠΡΟ-ΠΟ. Είναι δυνατόν να διώκομαι για στοιχηματική απάτη; Οσα χρήματα έδωσα σε παράγοντα διαιτησίας, δημοσιογράφο και πρόεδρο δεν σχετίζονται με το ποδόσφαιρο".