powered by Agones.gr - opap

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2015

Ο τραπεζικός κύριος Γιάχος

Η υπόθεση της πυραμίδας στην ελληνική διαιτησία έχει πολύ δρόμο.

Όταν ανοίξουν οι τράπεζες, θα έρθει και το φως στην έρευνα.

Για όσους έχουν αντίρρηση, ας διαβάσουν τη συνομιλία Ζωγράφου για τον τραπεζικό-διαιτητή Γιάχο:

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ (πρώην αναπληρωτής πρόεδρος ΚΕΔ) ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟ-ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014
"ΘΑ ΤΟΝ ΒΑΛΩ Α` ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΘΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΩ"
Ζ: Έλα, έλα πες μου ό,τι θες. Πες τον να σκίσει μεθαύριο. Τον θέλω... καταρχήν είναι μέσα στο λέω από τώρα. Αν δεν μπει αυτός στο λέω φεύγω, γεια σας. Λοιπόν, θα τον βάλω εγώ Α' Εθνική ρε ...άλακα. Θα παω να τον δω εγώ στο Βέροια-Πανιώνιος.
Άγνωστος: ...(ακατάληπτο)
Ζ: Ρε συ είσαι ...αλάκας κύπελλο Ελλάδας είναι. ...(ακατάληπτο)... Μου είπε ο Γιάχος, μου είπε ο Γιάχος. Εγώ ...έστηκα δε μιλάω στο τηλέφωνο εκείνος μου είπε. Επειδή είναι απατεωνες μου είπε τα χρήματα της (ακατάληπτο) γιατί αυτά είναι χρήματα που μπορούν να μου πούνε ότι τα παίρνω από κανένα. Ξέρω εγώ τι είναι αυτοί ; Λοιπόν, εγώ θα τα βάλω και στον πατέρα μου και στη μητέρα μου και σε εσένα και σε όλους. Ότι παίρνω θα τα μοιράσω. Να σου πω έγινε και μια άλλη κέντα.
Άγνωστος: ...(ακατάληπτο)
Ζ: Με τον Κύρο ρε ...αλάκα σκάσε με δουλειά. Λοιπόν άντε τα λέμε, φιλιά.